Potrivit art.9 alin.1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorului în contractele încheiate cu profesioniști, aveți dreptul de a vă retrage din contractele la distanță, fără a indica niciun motiv, în termen de 14 zile de la data la care dumneavoastră sau un terț, altul decât transportatorul, indicat de dumneavoastră, intrați în posesia fizică a produselor/ ultimului produs.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din acest contract printr-o declarație fără echivoc trimisă la următoarea adresă de e-mail: retur@matmotion.ro.
Dacă vă retrageți, vă vom rambursa suma pe care am primit-o de la dumneavoastră fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract.
Vom efectua această rambursare folosind aceeași metodă de plată ca cea utilizată pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care ați fost de acord în mod expres cu o altă metodă de rambursare; în orice caz, nu vi se va percepe nicio taxă ca urmare a unei astfel de rambursări.
RETUR ȘI ÎNLOCUIRE
Cum se returnează produsele
La primirea comenzii verificati cu atentie starea exterioara a pachetelor: ambalaj in stare buna – nerupt, zgariat, murdar, rupt de produs, colturi sparte sau infundate, sau alte semne de manipulare defectuoasa a produsului.
În cazul în care constatați aceste nereguli, vă recomandăm să solicitați completarea unui Raport de Constatări, în prezența curierului, în momentul livrării, în care să precizați natura problemelor sesizate (ambalaj deteriorat, rupt, manipulare defectuoasă etc.). Specificatiile se pot face direct pe factura fiscala.
Raportul nu poate fi completat după plecarea curierului.
În cazul în care reprezentantul companiei de curierat refuză să completeze Raportul de Constatări, vă rugăm să contactați imediat un reprezentant Matmotion.ro, la numărul de telefon: 0767 953 372, unde veți primi suport pentru soluționarea reclamației.
Daca dupa deschiderea coletului constatati ca produsul comandat nu este in perfecta stare de livrare si prezinta urme de impact, zgarieturi sau alte probleme estetice, va recomandam sa refuzati comanda. Pentru a refuza comanda, trebuie sa completati Raportul de Constatari, in prezenta curierului in momentul livrarii, starea produselor deteriorate.
Raportul nu poate fi completat după plecarea curierului.
Clientul poate returna produsele achiziționate în următoarele situații:
-produsul nu respecta specificatiile de pe site,
-produsele au fost livrate incorect
-produsele au fost comandate la dimensiunea greșită
Clientul este obligat să notifice www.matmotion.ro intenția sa de a returna produsele achiziționate, prin orice mijloc de comunicare scrisă în termen de maximum 10 zile lucrătoare de la primirea produselor.
Produsul va fi returnat doar daca este in perfecta stare, in ambalajul original, cu toate etichetele interne si externe, eticheta de pret cu sigiliul nealterat, cu accesoriile aferente. Pentru a fi returnate, produsele trebuie reambalate. În caz contrar, în cazul în care produsele nu sunt ambalate corespunzător și/sau nu sunt în stare perfectă, acestea pot fi reexpediate către client, fără rambursarea contravalorii produsului sau înlocuirea acestuia.
Produsele trebuie returnate prin curier rapid. În niciun caz nu se acceptă retururi prin serviciul oferit de Poșta Română sau prin alte mijloace.
Produsul returnat trebuie să fie însoțit de o copie a facturii, iar formularul de retur completat de client.
Clientul nu poate returna produsele achiziționate și/sau pretinde alte daune/despăgubiri, în următoarele scopuri sau situații:
-dacă produsul a fost realizat la măsurătorile clientului,
-produsele prezinta semne de uzura, deteriorare sau lipsa pieselor si componentelor
– inlocuirea produsului achizitionat cu un alt produs cu specificatii diferite sau de alt tip
cererea de retur are o dată de expediere care depășește perioada de 14 zile calendaristice
– dacă produsul returnat nu este în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate etichetele și documentele intacte care l-au însoțit).
-in cazul rambursarii contravalorii produsului aceasta se va face in termen de 14 zile de la data primirii produselor, prin virament bancar.
-in cazul inlocuirii produsului cu unul identic, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
-ruperea sigiliului de securitate presupune scoaterea produselor din categoria returnabile.
– orice solicitare facuta de client (piese inlocuite, produse complete etc.) se rezolva in termen de 14 zile calendaristice.